|
|
|
|
|
NIE JEST WAŻNE, ABYŚ BYŁ LEPSZY OD INNYCH, WAŻNE JEST, ABYŚ BYŁ LEPSZY OD SIEBIE SAMEGO Z DNIA WCZORAJSZEGO.
M. Ganhi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesteśmy zespołem dobrze wykształconych, kreatywnych nauczycieli. Łączy nas wspólna pasja, jaką jest praca z dziećmi. Umiejętność bawienia się należy do naszych podstawowych kwalifikacji, to pewien wrodzony dar ludzi, którzy lubią towarzystwo dzieci, są pogodni, cierpliwi i serdeczni. Pod naszą opieką, w życzliwej atmosferze, w poczuciu bezpieczeństwa i zadowolenia z własnej aktywności, przedszkolaki Twórczego Przedszkola Rośnij Radośnie osiągną kolejny etap swojej edukacji.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nasze środowisko przedszkolne jest tak aranżowane, aby maluchy odnalazły tu doskonałe warunki do zabawy, działania, przeżywania, odkrywania i poznawania. Nie brakuje nam czasu na stawianie pytań, spontaniczne wypowiedzi i twórcze zabawy. Doskonalenie niezliczonych umiejętności naszego przedszkolaka łączymy z zabawą, sztuką, śpiewem i ruchem. Gwarantuje to swobodne i radosne przyswajanie wiedzy ze wszystkich dziedzin życia. Stosowanie aktywnych metod nauczania sprowadza naukę do przyjemnych doznań i pozwala czerpać z niej satysfakcję na długie lata.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chcąc dotrzeć do możliwości każdego dziecka, prowokujemy je do bardzo różnorodnej aktywności. Wachlarz naszych propozycji jest niezwykle bogaty. Stwarza to dużą szansę szybkiego uaktywnienia się maluchów i zaadoptowania w nowym środowisku.
Towarzysząc dzieciom w ich zabawach poznajemy ich potrzeby, zdolności, upodobania i na bazie tego pomagamy osiągać małe i duże sukcesy. Aby uczucie uznania dla własnej osoby pozwoliło naszym przedszkolakom sięgać po coraz to trudniejsze wyzwania. Aby poczuły się swobodnie i dobrze wśród nas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dbamy nie tylko o intelekt dziecka i rozwój jego twórczej aktywności, ale również ważna jest dla nas sfera emocji i zachowań społecznych. Z naszymi przedszkolakami rozmawiamy o uczuciach, stwarzamy sytuacje, w których kształtują się postawy przyjaźni, sympatii i wzajemnej pomocy. Dzieci odkrywają zalety współpracy w zespole, uczą się wyrażania własnych potrzeb.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stwarzając dzieciom warunki poczucia bezpieczeństwa, możliwości realizowania własnych potrzeb i pragnień, stymulujemy ich kreatywność, rozwijamy fantazję i wyobraźnię. Wielokrotnie poczują się autorami czegoś, co przed chwilą jeszcze nie istniało. Doświadczą radości tworzenia. Owocem aktywności jest niejeden sukces, który umacnia dziecko w przekonaniu, że wszystko co je otacza jest ciekawe i warte poznania.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tym, co na pewno towarzyszy nam na co dzień jest radość i dobry nastrój. Miła atmosfera w „twórczej rodzinie przedszkolaków” przynosi zadowolenie ze współdziałania z rówieśnikami, a najłatwiej wyrazić to śmiechem i humorem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|